Безкоштовна демонстрація

Безкоштовний відеокурс
Бухгалтерія для України

CRM ПРОФ


Роздрібна ціна:   8 400,00 грн.

Купити  В кошик

     Рішення "CRM" (Customer Relationship Management - Управління відносинами з клієнтами) дозволяють організувати ефективну роботу відділів продажів, сервісного обслуговування, логістики, маркетингу, аналітичної служби, служби якості та інших підрозділів на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині компанії.

     Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта, тобто працювати з системою з будь якої точки світу.  

"CRM ПРОФ" редакція 2.0 

     "CRM ПРОФ" редакція 2.0 - універсальне рішення з можливістю використання як самостійної програми для автоматизації функцій CRM, так і в якості доповнення до функціонала CRM Типових прикладних рішень на "1С:Підприємство". Рішення призначене для компаній середнього бізнесу, а також для компаній малого бізнесу з потребою спільної роботи більше 5 користувачів в єдиній інформаційній базі. Рішення дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси компанії відповідно до концепції CRM.

Функціональні можливості

  • Доброзичливий і спрощений інтерфейс для користувачів, що дозволяє налаштовувати робочі місця користувачів згідно їх прав в рішенні, а також загальних налаштувань програми.
  • Управління клієнтською базою, докладна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, динаміка зміни стану відносин з клієнтами, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта.
  • Управління контактами з клієнтами, облік історії контактів з клієнтами, реєстрація потреби клієнтів, оперативна передача інформації між відділами, планування контактів.
  • Управління робочим часом (тайм-менеджмент) забезпечує планування і контроль дій, координацію роботи в часі, систему нагадувань і видачі завдань. У підсистему входить Календар і Список справ. Різні види відображення дозволяють використовувати Календар і Список справ, як одне з основних робочих місць керівників і менеджерів.
  • Управління бізнес процесами по роботі з клієнтами (ВРМ), створення регламенту роботи з клієнтами і шаблонів типових дій, з продажу, сервісного обслуговування рекламацій. Користувач може в режимі "1С:Підприємство" (без конфігуратора) створювати карти маршрутів бізнес-процесів, редагувати і налаштовувати їх. Таким чином, програміст / адміністратор для цих цілей вже не потрібен.
  • Управління продажами, створення технології продажу різних груп товарів, управління стадіями та етапами продажу, створення стандартних шаблонів дій, механізм підготовки комерційних пропозицій, Механізм оперативного управління та аналіз циклу продажів - "Воронка продажів". Можливість планувати продажі, контакти з клієнтами та виконання "Воронки продажів".
  • Інтеграція з фінансовими й обліковими програмами дозволяє створити єдиний інформаційний простір по роботі з клієнтами.
  • Управління маркетингом - сегментування клієнтів, управління маркетинговими компаніями, оцінка ефективності рекламних і маркетингових кампаній.
  • Багатофакторний аналіз продажів, АВС аналіз продажів, аналіз стану роботи з клієнтами, результатів діяльності співробітників, аналіз клієнтської бази.
  • Анкетування - збір інформації про клієнтів, товари, конкурентів, регіонах. Аналіз анкет;
  • Телемаркетинг - забезпечення масового обдзвону клієнтів за заданим сценарієм розмови, реєстрація контактів і анкет;
  • База знань з продажу, товарів, конкурентів, сервісу, структурування інформації, пошук за ключовими словами, швидкий доступ до інформації.
  • Захист інформації та забезпечення доступу користувачів тільки до інформації по своїм клієнтам. Потужне і гнучке налаштування доступу до даних для користувачів в програмі, коли не просто вказується роль користувача, але дається можливість доступу користувачеві до якихось окремих можливостей програми.
  • Полегшення виконання рутинних операцій, інтеграція з електронною поштою, підготовка звітів, групова обробка клієнтів, фільтри.
  • В «CRM ПРОФ» реалізовані інструменти ідентифікації організацій і фізичних осіб в Україні, підключений список українських банків.
  • Можливість отримання оповіщень через: нагадування в рішенні, e-mail, SMS, індивідуальне налаштування сповіщень для планованих/прострочених подій в Календарі, нових/прострочених завданнях (доручення, інші бізнес-процеси), створення індивідуальних нагадувань (скарги, події та інше). Зручне налаштування оповіщень користувачем індивідуально.
  • Розділ інтерфейсу "Методики", що містить рекомендації щодо вирішення різних завдань в програмі.

Можливості інтеграції

     "CRM" інтегрується (шляхом об'єднання) з типовими конфігураціями "Управління торгівлею", "Управління виробничим підприємством". При використанні "CRM ПРОФ", як самостійної, що стоїть окремо, конфігурації програма включає блок обміну даними з обліковими системами: "Бухгалтерія, редакція 2" і "Бухгалтерія 7".

Для безшовних інтеграцій доступні наступні об'єднані конфігурації

  • УТ + CRM ПРОФ  ред. 1.4
  • УТП + CRM ПРОФ ред. 1.4 
  • УПП + CRM ПРОФ ред .1.4 


Назад в розділ
 
Ваш кошик порожній
Персональний розділ
Телефонуйте нам!


(044) 531-12-02
(068) 858-48-40 Білайн
(073) 071-06-53 Life
Пишіть нам!

redko@account.kiev.ua
Skype: account_svetlana
Приїжджайте!

Київ, вул. Евгена Сверстюка, 13, офіс 402

 
 
 
 
Головна Карта сайту Увійти Вийти Повідомлення адміну сайту
 
 
Еккаунт
office@account.kiev.ua
Телефон: +3(044)531-12-02
Адреса: Київ, вул. Евгена Сверстюка 13 оф.402
  Працює на bitrix