Безкоштовна демонстрація

Безкоштовний відеокурс
Бухгалтерія для України

Ліцензія на технологічну підтримку об'єднаної конфігурації «Управління торговим підприємством + CRM ПРОФ» (12 місяців)


Роздрібна ціна:   2 800,00 грн.

Купити  В кошик

     Гарна новина для користувачів програми "Управління торговим підприємством": нарешті-то випущена об'єднана конфігурації "Управління торговим підприємством + CRM ПРОФ". Наші клієнти давно просили у нас на додаток до своєї програми популярний модуль по роботі з клієнтами - так званий CRM. Але цей модуль раніше існував тільки як окрема програма і не об'єднувався з програмою УТП. А так як багато клієнтів хотіли об'єднати УТП з CRM, то була випущена об'єднана конфігурація "УТП + CRM ПРОФ". У самій програмі УТП раніше вже існував в скороченому вигляді модуль СRМ, але тепер він буде представлений повноцінно і детально.

Які нові можливості по роботі з клієнтами будуть додані в УТП, якщо її об'єднати з CRM? Опишу їх детально:

Зміни в існуючих об'єктах.

Контрагенти:

• Можливість вводити різні типи відносин.
• Більш зручна картка контрагента. Можливість перегляду списку всіх документів контрагента в картці.
• Зручність введення контактної інформації за допомогою дерева видів контактної інформації. За однією кнопці запуск основного дії з контактною інформацією: відкриття веб-сайту, створення електронного листа і т.д.
• Панель інформації в списку контрагентів. На ньому відображається основна інформація про контрагента: контактна інформація, контактні особи тощо
• Змінено звіт по контрагенту: контактна інформація і т.д.
• Новий звіт «Аналіз контрагентів без контактів». Результат - це список контрагентів, з якими за певний період не було оформлено жодного документа.

Контактні особи контрагентів:

• Вибір посади з довідника.
• У картці можна переглянути список всіх документів, де вказано даний контрагент.
• Зручність введення контактної інформації за допомогою дерева видів контактної інформації. За однією кнопці запуск основного дії з контактною інформацією: відкриття сайту, створення електронного листа і т.д.

Документ «Подія».

• Використання реквізиту «Група подій» для поділу на групи за смисловим або функціональною ознакою. Наприклад: претензія, інтерес клієнта, сервісний виїзд і т.д
• В залежності від групи подій настройка видимості закладок.
• Можливість введення списку товарів в документі. Наприклад, щоб зафіксувати інтерес клієнта.
• Можливість введення списку учасників події: контрагентів, наших співробітників.
• долучення реквізит «Трудовитрати» як різниця між початком і закінченням події.
• долучення реквізит «Фактична дата завершення», в який автоматично фіксується дата завершення події.
• Можливість швидкого введення анкети і запуск бізнес-процесу з документа.
• Можливість вибору питання і рішення з бази знань.
• Використання шаблонів при заповненні документа.
• Механізм передачі документа іншому користувачу (відповідального).
• Новий звіт «Історія» по документу Подія. Дозволяє переглянути весь ланцюжок документів, які вводилися раніше, з докладним описом кожного документа.
• Звіт «Аналіз подій» дозволяє аналізувати всі дані введені в документах даного виду.
• Звіт «Звіт щодо подій» виводить список документів з детальним описом кожного.

Документ «Електронний лист».

Додані деякі можливості:
• Стан документа.
• Швидка передача документа іншій відповідальній.
• Заповнення за шаблоном.
• Додавання інформації з бази знань.
• Додавання персональної підпису поєднанням гарячих клавіш.

Система нагадувань.

На відміну від типової системи, у нас можна ввести нагадування на підставі будь-якого документа або елемента довідника. Нагадування може бути періодичним або разовим.

Нові можливості. Робочий стіл.

В першу чергу призначений для менеджерів з продажу. Дає можливість швидкого доступу до необхідної інформації: списку контрагентів, документів, бізнес-процесів, завданням, панелі звітів і т.д.
На робочому столі виводяться документи, в яких даний користувач є відповідальним або виконавцем. Для зручного перегляду документів використовуються фільтри, відбори і панелі докладної інформації про поточний документ.

Документ «Комерційна пропозиція».

можливості:
• Підбір товару і послуг в комерційну пропозицію.
• Створення різних специфікацій комерційної пропозиції.
• Різні стану пропозиції.
• Друк комерційної пропозиції в Microsoft Word за шаблоном.
• Введення документа на підставі документ «Подія».
• Введення «Замовлення покупця» або «Рахунки на оплату покупця» на основі документа.
• Можна проаналізувати всі комерційні пропозиції за допомогою звіту «Аналіз комерційних пропозицій».

Документ «Телемаркетинг».

Основне призначення даного документа - це створення і проведення вихідного обдзвону за заданим сценарієм розмови. Швидке створення Анкет і Подій для кожного учасника.

Для аналізу даних документів і всіх його реквізитів призначений звіт «Аналіз телемаркетінга».

Документ «Обслуговування».

Призначений для постановки на гарантійний або сервісний облік проданих товарів.
можливості:
• Введення документа на підставі «Реалізації товарів і послуг»
• Постановка і зняття з обліку
• Коригування дати закінчення
• Аналіз даних товарів за допомогою звіту «Аналіз товарів на обслуговуванні».

Бізнес процеси.

Це потужний інструмент для автоматизації бізнес-процесів в компанії.

У конфігурації присутні кілька типових бізнес-процесів:
• Продаж
• Узгодження
•Укладання договору
• Сервіс
• Маркетингове захід
• Розбір скарги
• Доручення

«Доручення» призначене для видачі персональних завдань для будь-якого користувача з можливістю контролю виконання.

Бізнес-процеси мають наступні можливості:
• Відкладений запуск
• Використання шаблонів при створенні.
• Зміна маршруту в процесі роботи: відключення непотрібних етапів.
• Автоматичне створення завдань виконавцям на кожному з етапів.
• Переадресація завдань іншим користувачам.
• Введення на будь-якому з етапів різних документів.
• Контроль за термінами виконання кожного етапу.
• Фіксування фактичної дати виконання кожного етапу.
• Дострокове завершення бізнес-процесу на будь-якому з етапів.
і т.д.

Для аналізу додані звіти: «Аналіз завдань» і «Звіт по бізнес-процесам».

Маркетинг.

     Для реєстрації маркетингових кампаній в системі призначений документ «Маркетингова кампанія». У ньому можна вказати основні показники: планові і фактичні витрати, цілі, аудиторію, стан, дата початку та закінчення і т.д.
При реєстрації нового контрагента можна вказати джерело, з якого він дізнався про компанії. Аналізувати маркетингові кампанії можна за допомогою звітів:
«Аналіз маркетингових кампаній», «Аналіз маркетингових кампаній (діаграма Ганта)», «Ефективність маркетингових кампаній».
Звіти дозволяють оцінити дохід, які приносять маркетингові заходи, зіставити дохід з витратою на ці заходи, оцінити вартість залучення одного клієнта.

База знань.

     Основне призначення даного інструменту - це зберігання інформації (знання, характеристики, варіанти вирішення проблем) по різним областям. Довідник дозволяє структурувати, накопичувати інформацію та виконувати пошук необхідних знань. База знань буде запрошена співробітниками лінії консультації.

Додаткові сервісні обробки:

1.Пошук двійників.
Виробляє пошук двійників контрагентів по найменуванню, ІПН, контактної інформації.
2.Друк конвертів і наклейок.
Для списку контрагентів за допомогою Microsoft Word створюємо і друкуємо конверти і наклейки.
3.Передача поточних справ іншій відповідальній особі.
Масова передача запланованих подій, завдань іншому користувачеві.

Значущі події.

     Універсальний механізм для генерації в системі різних подій при досягненні певної умови. Наприклад, автоматичне створення нагадування при проведенні рахунку з дуже великою сумою або автоматичне створення і проведення рахунок-фактури після проведення накладної тощо.

Що потрібно для того, щоб отримати цю об'єднану конфігурацію?

     Зареєстровані користувачі відповідних програмних продуктів, що мають діючу підписку на ІТС, вже зараз можуть отримати готову об'єднану конфігурацію. Для отримання об'єднаної конфігурації необхідно придбати ліцензію на технологічну підтримку відповідної об'єднаної конфігурації.

Якщо Вас зацікавила дана інформація, прохання зателефонувати нам у відділ продажів по телефону (044) 531-12-02.



Назад в розділ
 
Ваш кошик порожній
Персональний розділ
Телефонуйте нам!


(044) 531-12-02
(068) 858-48-40 Білайн
(073) 071-06-53 Life
Пишіть нам!

redko@account.kiev.ua
Skype: account_svetlana
Приїжджайте!

Київ, вул. Евгена Сверстюка, 13, офіс 402



 
 
 
 
Головна Карта сайту Увійти Вийти Повідомлення адміну сайту
 
 
Еккаунт
office@account.kiev.ua
Телефон: +3(044)531-12-02
Адреса: Київ, вул. Евгена Сверстюка 13 оф.402
  Працює на bitrix