Оновлення програмного продукту відповідно до останніх версій оновлень.
Оновлення випускаються в зв’язку зі змінами в законодавстві або для поліпшення / виправлення поточних програмних файлів -1 година робіт на місяць.
2. Лінія консультацій:
Кваліфіковані консультанти з великим досвідом роботи допоможуть розібратися в складних питаннях використання програм, по телефону або по електронній пошті.
Консультації кваліфікованими специалістами, безкоштовно та без обмежень.
Для швидкої і зручної здачі регламентованої звітності в державні органи без вивантаження файлів і форм в інші додатки.
Входить до складу DVD – диска з інформаційною системою ІТС ПРОФ.
4. Інтернет підтримка користувачів.
В рамках інформаційно-технологічного супроводу ПРОФ користувачі отримують необмежений цілодобовий доступ до офіційних Інтернет-ресурсам для оперативного отримання технологічної інформації, а також оновлень.
5. Програма лояльності для користувачів ІТС Україна ПРОФ
Підтримка користувачів програм здійснюється офіційними партнерами на регулярній і безперервній основі. Саме безперервний супровід забезпечує безперебійну і комфортну роботу користувачів з програмами. Перерви в супроводі несуть ризик виникнення технічних збоїв, помилок і в ряді випадків – втрати даних, особливо при залученні несертифікованих фахівців або “фрілансерів”, що не дають гарантій якості підтримки.
Нерегулярне супровід (перерва на один місяць і більше) обумовлює необхідність проведення додаткових робіт по послідовної актуалізації програмних продуктів, перевірці цілісності, тестування і виправлення інформаційних баз, підключенню сервісів та інших регламентних процедур. Ці роботи вимагають додаткових трудових і тимчасових витрат, а також створюють незручності для користувачів.
З метою забезпечення сприятливих умов для регулярного і безперервного супроводу користувачів, а також для заохочення користувачів, які регулярно і без перерв укладають договори ІТС Україна ПРОФ, з липня 2015 року запускається програма лояльності.
Застосування цін за програмою лояльності для користувачів здійснюється автоматично. Для реєстраційного номера, на який оформляється поточний договір ІТС Україна ПРОФ, і для пов’язаних з ним реєстраційних номерів, аналізується тривалість і дата закінчення попереднього договору ІТС Україна. Якщо між договорами є перерва в 1 місяць і більше, то ціни за програмою лояльності не застосовуються.
Звертаємо увагу, що програма лояльності поширюється тільки на договори ІТС Україна рівня ПРОФ. Для інших видів договорів (ТЕХНО, для віддаленого офісу, апгрейд з ТЕХНО на ПРОФ, СЕО “FREDO Звіт”) використовуються стандартні ціни.
Для користувачів, які вперше оформлюють договір ІТС Україна ПРОФ (без використання пільгового періоду) використовуються стандартні ціни. Взяти участь у програмі лояльності такі користувачі зможуть при продовженні договору ІТС Україна ПРОФ.